23 Eylül 2009 Çarşamba

SENDEN SONRA

Senden sonra
boğa yılanları ile sarmaş dolaş olmayı öğrendim.
Aklıma hep
yakut, zümrüt gibi taşlar takıldı
sana armağan etmek için.
İspanyada şatolar kurdum
rahat edesin diye..
Senden sonra
acı biber ekmeğime katık oldu
onsuz yapamıyorum, tüm acılar bala kesdi...
Telepatiye başladım
her an konuşabiliyorum bir yerlerle...
Bana inanmayanlar
sesimi duyup irkiliyorlar..
Trenler basit, vapurlar kayık, uçaklar hantallaştı
senden sonra..
Renk cümbüşüne döndü dünya.
Siyah ve beyaz çok gerilerde,
şimdi maviler, erguvanlar,
ressamın kıskanacağı renkler bulaştı ellerime..
Gök kuşağı etrafımı çevirdi.
Senden sonra
sadece ben, BEN olmak istiyorum,
hırsızı, uğursuz hoş görüyorum.
Başı boş gezenlere yoldaşım artık.
Tüm iddiaları rafa kaldırdım
şimdi kaplumbağadan ağır
yürüyemeyecek kadar mecalsiz
ve sudan ürken bir çocuk gibiyim...
Senden sonra
kiraz ağacına sırtımı dyadım
arı kuşunu serbest bıraktım
fesleğen saksıda dursun
her an elimde bbir karanfil.
Hani o pencereden attığın, dünyanın
en güzel karanfili.
Kırk yıldır solmadı o karanfil ve hâla
ilk günkü kadar taze..
Her şeyi sana borçluyum,
ben ietediğin BEN oldum.

Neco Hoca

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kayıtlı Olmayan kullanıcılar isim-soyad, ya da email adresi ile bir nick belirtmedikçe yorumları yayınlanmayacaktır.